Hengerjavítás

LangCourt hengerjavítás

LANGCOURT – FEJLETT HENGER TECHNOLÓGIA
AMIKOR MINDEN A GYŐZELEM

A Langcourt szilikon karbid bevonata szinte olyan kemény mint a gyémánt, ami miatt gyémántokat kell használnunk a furatok csiszolásakor. Egyszerűen nem tudjuk keményebbre csinálni a bevonatot!
Ez olyan kopásálló felületet ad a hengereinek, hogy azok izzáskor is kitartanak – mikor a többi felületet tönkremegy !!!

KÖSZÖNJÜK, HOGY LANGCOURT BEVONATOT HASZNÁLNAK!

Ime néhány dolog, melyet motoruk összeszerelése elött tudniuk kell:

  • A motort szétszerelés előtt, tisztítsa meg, nehogy kosz vagy bármilyen szennyeződés
  • kerűljön a blokkba
  • Bizonyosodjon meg, hogy minden felület tiszta és az előző tömítőanyagtól mentes legyen

A henger és power szelep összeszerelése

  • A hengert óvatosan mossa le tisztítószerrel és forró vízzel / NE HIGÍTÓVAL VAGY MÁS OLDÓSZERREL /,ezzel biztosítva az összes felület szennyeződésmentességét, tisztaságát, majd azzal a kenőolajjal amit jelenleg is használ, törölje át a hengerfalat.
  • A power szelep részeinek kosz,- por- és szénmentesnek kell lenniük. A hengerbe történő beépítés után, szabadon kell működniük, ha nem, távolítsa el a power szelep részt, állapítsa meg az okot, s ha szükséges, távolítsa el finom, nedves vagy szárazz csiszolópapírral az eltömődést.NE ERŐLTESSEN SOHA EGYETLEN ALKATRÉSZT SEM!
  • Bizonyosodjon meg a forgattyúház belső alkatrészeinek tisztaságáról, mivel a szerelés folytán bekerűlt bármilyen szennyeződés a hengerbe fog szippantódni, s ez az új bevonat és dugattyú gyors elhasználódását eredményezheti.
  • Bizonyosodjon meg arról is, hogy a dugattyú és a furat közötti térköz, valamint a dugattyúgyűrű végső hézaga a gyártó előírásainak megfelel-e. A gyűrű és a hézag nyugodtan legyen bő. Sokkal nagyobb veszély a gyűrű megszorulása a jelentős kompresszió-veszteséghez képest. A gyűrűknek legalább 0,3 mm-es végső hézagjuk kell, hogy legyen a furatban. Bizonyosodjon meg, hogy a végső hézagot a beállítócsap körűl be lehet zárni, ha az ráilleszhető. Tapasztaltuk, hogy a a legtöbb gyártóa változó méretű dugattyúkat gyakran A,B,C,stb…kategóriákba sorolják. Kérjük, hívjon fel ha összeszerelés előtt elbizonytalanodna.

A motor elindítása

  • Kövesse a gyártó utasításait, amennyiben az nem áll rendelkezésére, az alábbi folyamatot kövesse!
  • Ugyanazt az olajkeveréket használja, mint általában szokott, NE használjon extra-dús olajkeveréket bejáratáskor!
  • Hagyjon 30-45 percet az új dugattyú, gyűrű és bevonatolt furat bejáratásához.
  • Várja meg, míg lehűl a motor, majd állítsa be a hengerfej nyomatékát a gyártó előírásainak megfelelően.

Verseny előtti bemelegítés

A léghűtéses motoroknál a verseny előtt csak rövid bemelegítési időre van szükség,amennyiben megfelelően hajtották végre a bejáratási műveletet
A folyadékkal hűtött motoroknál a hideg beragadások elkerülése végett a verseny előtt normál üzemhőmérsékletet kell elérni, mert itt a dugattyú lassabban tágul, mint a léghűtéses hengerfurat.

FONTOS FELTÉTELEK—KÉRJÜK FIGYELMESEN OLVASSÁK EL!

Eladási feltétel, hogy a Langcourt Middle Europe Ltd. /Langcourt Közép-Európa Kft./ NEM VÁLLAL:

  • semmi kötelezettséget bármely termékük használatából eredő, bármilyen motorsport-esemény során bekövetkezett baleset vagy sérülés esetén
  • semmi felelősséget a javításra kapott hengereken kívül bármely egyéb alkatrész károsodása vagy vesztesége esetén
  • semmi kötelezettséget bármilyen repülő, illetve vízialkalmatosságban használt bármelyik termékre

Bármilyen esetben a Langcourt Middle Europe Ltd.-hez, az igazgatókhoz vagy kültagjaikhoz, kapcsolódó felelősség a javításra általuk megkapott alkatrészek kicserélési értékére korlátozódik, abban az állapotban ahogyan azt megkapták.

Érdeklődj telefonszámunkon: +36 (27) 315-005